Послуга виїзду майстра з високим пріоритетом передбачає термінове реагування, коли майстер переносить свої плани і мчить до клієнта для швидкого вирішення проблеми.
Етапи роботи
01
Консультація
Визначення виду необхідного сервісу (плановий, ремонтний, діагностичний, аварійний) та погодження термінів.
02
Огляд та діагностика
Перевірка стану інженерних систем, виявлення можливих проблем або необхідності профілактичного обслуговування.
03
Кошторис та погодження робіт
Підготовка кошторису для виконання сервісних робіт та затвердження його з клієнтом.
04
Виконання робіт
Проведення необхідного ремонту, заміни або профілактики обладнання відповідно до погодженого плану.
05
Перевірка та звіт
Тестування систем після обслуговування та надання звіту про виконані роботи.